eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłąRe: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
    Date: Fri, 13 Aug 2010 19:41:17 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <i4403q$4t2$1@news.onet.pl>
    References: <4c657357$0$27033$65785112@news.neostrada.pl> <i43san$r8a$1@news.onet.pl>
    <4c657f91$0$20991$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193-24-206-195.zvid.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1281721274 5026 193.24.206.195 (13 Aug 2010 17:41:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Aug 2010 17:41:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:534092
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > Inny kwiatek: nie można zdefiniować odbiorcy, jeśli docelowe
    > konto jest kontem technicznym polbankowej karty kredytowej -
    > system sygnalizuje, że numer konta jest błędny. W Polbanku
    > spłacić samodzielnie polbankową KK można tylko spec-przelewem,
    > który ma to do siebie, że zdejmuje kasę dzień wcześniej
    > (pomijając już to, że są jego odrębne rodzaje, zależnie od tego
    > czy karta jest własna, czy cudza).
    >

    Dobrze wiedzieć że to tak dziwnie działa. W sumie to mnie już nic
    w tym banku nie zdziwi, bo nawet pracownicy mają z tym greckim
    systemem problemy.

    Co bym nie załatwiał w tym banku to za pierwszym razem nigdy nie
    działa.
    Nawet głupie podpięcie 2 rachunku do karty trwało 4 dni aby
    działało w 100%. W bankomacie rachunek był widoczny ale ani wpłaty
    ani wypłaty nie działały. Dopiero po telefonie na infolinie i
    kolejnej wizycie w oddziale udało się.

    Damian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1