eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnieRe: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
    Date: Sun, 16 Jan 2011 00:09:56 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <igtd0k$n3h$1@inews.gazeta.pl>
    References: <igt5rd$70f$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1295136596 23665 172.20.26.233 (16 Jan 2011 00:09:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Jan 2011 00:09:56 +0000 (UTC)
    X-User: okemot
    X-Forwarded-For: 80.238.119.238
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544918
    [ ukryj nagłówki ]

    Q <n...@s...pl> napisał(a):

    > - a to widze, ze nie przekonam pana do niezamykania mistrzowskiego...
    > + ...
    >
    [...]
    > - no tak, to moze chociaz przelew panu zrobie?
    > + nie, dziekuje
    > - ale juz wszystko mam w systemie
    > + dobrze, to niech pani zrobi ten przelew (kurwa zmieklem... :)
    >

    :^)

    Ja się na tych biedakach nie wyżywam o ile znają procedury i ofertę, bo w
    końcu to nie ich wina, że bank ma tak gówienny system. Inna sprawa, że zawsze
    staram się przychodzić przygotowany, więc nawet jak pytam, to oczekuję tylko
    potwierdzenia czegoś co już wiem, więc wiem też kiedy konsultant się zna, a
    kiedy trafiam na świeżarka który ściemnia i trzeba go podszkolić.
    Z drugiej strony nie dziwię się że tak napierają. Po pierwsze to nic
    przyjemnego hurtem obsługiwać klientów, którzy ograniczają zakres usług. Ale
    najważniejsze, to kwestia konsekwencji. Przecież jak geniusze z marketingu
    dały ciała, to zgodnie z logiką korporacyjną, odium porażki jak nic spadnie
    na tych frontmanów. Przecież tuzy marketingu nie mogły się aż tak pomylić! To
    z pewnością w oddziałach za mało optymistycznie i aktywnie konsultanci
    przedstawiali genialną i skazaną na sukces ideę.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1