eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnieRe: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
    Date: Sun, 16 Jan 2011 13:08:16 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 41
    Message-ID: <igunqd$jnn$1@node1.news.atman.pl>
    References: <igt5rd$70f$1@news.task.gda.pl> <igtd0k$n3h$1@inews.gazeta.pl>
    <igtdop$c6p$1@node1.news.atman.pl> <igtf9m$s2v$1@inews.gazeta.pl>
    <igtgm1$cm9$1@node1.news.atman.pl> <iguler$fnj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1295180429 20215 193.238.180.163 (16 Jan 2011 12:20:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Jan 2011 12:20:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/ 3.1
    In-Reply-To: <iguler$fnj$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544934
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-16 12:40, Tomasz Opalski pisze:
    > animka<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):
    >
    >> Zawsze odpowie na maila, zawsze oddzwoni, zawsze zadzwoni jak coŚ jest
    >> juŻ zaŁatwione (oczywiscie przez niego bo dyrektor to chyba nie
    >> potrafi).
    >>
    > Tak zwykle jest, że do obsługi klienta są konsultanci ds. obsługi klienta, a
    > managerowie czy dyrektorzy są po to aby brać na klatę to czego konsultant nie
    > dał rady załatwić. Zwykła logika i rachunek ekonomiczny. Ja tam wolę aby w
    > standardowych sprawach kończyło się na kontakcie z konsultantem, bo jak muszę
    > gadać z managerem, to znaczy, że po drodze już musiałem się zdenerwować lub
    > napisać reklamację.

    Menager to nie dyrektor. W Polbanku Cię do dyrektora nie wpuszczą/ nie
    dopuszczą.
    Możesz sobie na niego tylko na obrazku na stronie Polbanku popatrzeć :-)

    > PS. No chyba że uwierzyłaś w reklamy Polanku, że u nich to sam dyrektor
    > doradza, olewając wizytę Justyny Kowalczyk. Jeśli tak, to przepraszam, że
    > zabiłem twą naiwną wiarę, ale to poducha jest, wiesz? :^)

    Zamknęłam w lecie w Polbanku 2 kredyty i kartę kredytową. Teraz to
    Polbank już mnie ani grzeje ani ziębi.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1