-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
Date: Sun, 16 Jan 2011 13:08:16 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 41
Message-ID: <igunqd$jnn$1@node1.news.atman.pl>
References: <igt5rd$70f$1@news.task.gda.pl> <igtd0k$n3h$1@inews.gazeta.pl>
<igtdop$c6p$1@node1.news.atman.pl> <igtf9m$s2v$1@inews.gazeta.pl>
<igtgm1$cm9$1@node1.news.atman.pl> <iguler$fnj$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: node1.news.atman.pl 1295180429 20215 193.238.180.163 (16 Jan 2011 12:20:29
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Jan 2011 12:20:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/ 3.1
In-Reply-To: <iguler$fnj$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544934
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-16 12:40, Tomasz Opalski pisze:
> animka<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):
>
>> Zawsze odpowie na maila, zawsze oddzwoni, zawsze zadzwoni jak coŚ jest
>> juŻ zaŁatwione (oczywiscie przez niego bo dyrektor to chyba nie
>> potrafi).
>>
> Tak zwykle jest, że do obsługi klienta są konsultanci ds. obsługi klienta, a
> managerowie czy dyrektorzy są po to aby brać na klatę to czego konsultant nie
> dał rady załatwić. Zwykła logika i rachunek ekonomiczny. Ja tam wolę aby w
> standardowych sprawach kończyło się na kontakcie z konsultantem, bo jak muszę
> gadać z managerem, to znaczy, że po drodze już musiałem się zdenerwować lub
> napisać reklamację.
Menager to nie dyrektor. W Polbanku Cię do dyrektora nie wpuszczą/ nie
dopuszczą.
Możesz sobie na niego tylko na obrazku na stronie Polbanku popatrzeć :-)
> PS. No chyba że uwierzyłaś w reklamy Polanku, że u nich to sam dyrektor
> doradza, olewając wizytę Justyny Kowalczyk. Jeśli tak, to przepraszam, że
> zabiłem twą naiwną wiarę, ale to poducha jest, wiesz? :^)
Zamknęłam w lecie w Polbanku 2 kredyty i kartę kredytową. Teraz to
Polbank już mnie ani grzeje ani ziębi.
--
animka
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.11 14:18 T.F.
- 16.01.11 19:24 RobertS
- 16.01.11 21:58 animka
- 17.01.11 14:33 Q
- 17.01.11 16:59 Q
- 17.01.11 19:00 Borys Pogoreło
- 17.01.11 19:29 RobertS
- 17.01.11 20:06 AW
- 17.01.11 20:17 RobertS
- 17.01.11 20:37 Iksinski
- 17.01.11 21:06 Wojciech Nawara
- 17.01.11 21:59 animka
- 18.01.11 09:12 Iksinski
- 18.01.11 15:56 AW
- 19.01.11 01:13 animka
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...