eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank KK zamknięta, a jednak nie zamkniętaRe: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
  • Data: 2008-03-08 21:26:59
    Temat: Re: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 7 Mar 2008 09:48:09 -0000, kashmiri napisał(a):

    > Wypowiedzenie bez nazwiska wypowiadającego jest nieważne. Z prawnego punktu
    > widzenia NIE wypowiedziałeś umowy.

    Na poleceniu zamknięcia karty nie ma nazwiska tylko na początku.
    Wszystkie imiona, nazwisko, nr karty jest w dalszej części dokumentu.
    Przy podpisie jest mój PESEL i nr CIF klienta.

    > Panna nie może nic dopisywać na dokumencie. Nie życzę sobie, żeby na
    > podpisanych przeze mnie papierach ktokolwiek wprowadzał zmiany wg własnego
    > uznania.

    miała moją telefoniczną akceptację.

    >>(...) który jest nieprzystosowany do
    >> obsługi klienta. Ja wyobrażam sobie to tak, ze jak pracownik wchodzi w
    >> rekord klienta, to powinien mieć tam opcje generowania wszelkich druczków
    >> a komp powinien auto-wypełniać pola z rekordu klienta.
    >
    > Przypadkiem się nie ośmieszasz?

    Chyba tak jest w każdym banku, od 1995 roku byłem/jestem klientem różnych
    banków i jak pracownicy generowali mi wnioski o saldo debetowe, o karte
    taką czy inną, to pracownik podstawowych danych osobowych nie wpisywał, a
    brał z rekordu klienta.



    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1