eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank KK zamknięta, a jednak nie zamkniętaRe: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
  • Data: 2008-03-07 09:48:09
    Temat: Re: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:fqqpvf$84f$1@achot.icm.edu.pl...
    > Dnia Thu, 6 Mar 2008 19:53:35 +0100, Kredytobiorca napisał(a):
    >
    >> 1. Nie uzyskałeś potwierdzenia zamknięcia karty, tylko wypowiedzenie
    >> umowy
    >> karty kredytowej.
    >> Potwierdzenie przychodzi pocztą w momencie faktycznego zamknięcia karty
    >> przez pracownika centrali :)
    >
    > Uzyskałem, ale z brakiem formalnym.
    > Napisałem reklamację do centrali, że z powodu rażącego niedbalstwa
    > pracownika Polbanku, karta przez miesiąc po rezygnacji była aktywna co
    > jest
    > absolutnie niedopuszczalne. W tym czasie ktoś niepowołany mógł
    > dokonaćtransakcję internetową.

    Wypowiedzenie bez nazwiska wypowiadającego jest nieważne. Z prawnego punktu
    widzenia NIE wypowiedziałeś umowy.


    >> 2. Fajna panna, hehe zamiast dopisać nazwisko i brak formalny by zniknął
    >> to
    >> ciąga klienta do oddziału (nie ma co, prawdziwy doradca klienta)
    >
    > Tak zasugerowałem pannie, gdy do mnie zadzwoniła, ponieważ nie była
    > elastyczna, zastrzegłem karte na infolinii

    Panna nie może nic dopisywać na dokumencie. Nie życzę sobie, żeby na
    podpisanych przeze mnie papierach ktokolwiek wprowadzał zmiany wg własnego
    uznania.


    >> 4. Napisz reklamację, napewno Ci cofną opłatę za kartę nie zakmniętą z
    >> winy
    >> banku
    >
    > Napisałem. Uzyskałem odpowiedź, że umowa nie została wypowiedziana, więc
    > stwierdziłem, ze nastąpiło to z powodu rażącego niedbalstwa pracownika
    > Polbanku i wskazałem oddział gdzie załatwiałem sprawę.

    Było to twoje niedbalstwo, a teraz za to polecą jakiemuś chłopakowi po
    premii. Qrcze, masz czas pisać reklamacje, awanturować się i wypisywać żale
    na forum, ale pójść i po ludzku uzupełnić papierek to nie potrafisz. I
    przeprosić za zamieszanie - tam też ludzie pracują, nie roboty.


    >> ps mam pytanie sam wypełniałeś wypowiedzenie czy zrobił to za Ciebie
    >> doradca
    >> i podsunął do podpisu ?? zastanawia mnie fakt braku nazwiska na
    >> wypowiedzeniu (czyli brak formalny).
    >> Tak czy tak braków formalnych nie przeskoczymy, jeśli Ty nie wpisałeś to
    >> Twój błąd.
    >> Jeśli zaś doradca nie wpisał ale Ty to podpisałeś to również Twój błąd ;)
    >
    > Doradca.
    > Jednak to wina systemu komputerowego, który jest nieprzystosowany do
    > obsługi klienta. Ja wyobrażam sobie to tak, ze jak pracownik wchodzi w
    > rekord klienta, to powinien mieć tam opcje generowania wszelkich druczków
    > a
    > komp powinien auto-wypełniać pola z rekordu klienta.

    Przypadkiem się nie ośmieszasz?


    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    > Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    > rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    > http://grupy.3mam.net

    również pozdrawiam,
    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1