  • Data: 2010-06-15 20:00:51
    Temat: Re: Polbank, PolbankEra - porażka
    Od: " S" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    też skusiłem się na kartę PółbankEra
    zaproponowano mi 4 000 zł bez zaświadczeń, na oświadczenie
    taka kwota mnie satysfakcjonowała
    więc przystałem, konsultant też przystał
    kurier przywiózł umowę
    po blisko miesiącu otrzymałem pisemko jak kolega z postu powyżej
    próba dowiedzenia się dlaczego bank się rozmyślił
    nie powiodła się
    konsultant zbył mnie, iż bank zastrzega sobie prawo do nie udzielania
    informacji o przyczynach odmowy
    w całym tym cyrku tylko firma kurierska DPD jest zadowolona