  • Data: 2010-06-16 20:39:59
    Temat: Re: Polbank, PolbankEra - porażka
    Od: AW <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dodam jeszcze że pan Tomasz Jarczyk ( dyrektor departamentu ryzyka
    kredytowego) okazał się tchórzem i nie odpowiedział na e-mail dotyczący
    tej sprawy. Co prawda nie liczyłem na odpowiedź , ale e-mail dla swojego
    spokoju wysłałem na adres t...@p...pl
    I jeszcze jedna sprawa .
    Teraz dopiero zauważyłem napis na druku firmowym Polbanku i na kopercie.
    "Polbank EFG po prostu po ludzku"
    Nasuwa się pytanie : "to jak jest nie po ludzku" ale, pozostawię to bez
    komentarza.