  • Data: 2010-06-16 21:53:17
    Temat: Re: Polbank, PolbankEra - porażka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "AW" hvbc6v$28s$...@n...task.gda.pl

    > Pocieszam sie tym że nie ja jeden zostałem zrobiony w ch..a przez Polbank. Do tego
    pan Tomasz Jarczyk ( dyrektor departamentu
    > ryzyka

    Nie tylko Ty jeden i nie tylko przez Polbank. :)
    Nie pisz ch..a, bo to nie jest żadna oszczędność, ;)
    ale przyjmij odmowę ze spokojem i z godnością. Pewnego
    dnia wielcy ;) z banków odkryją, że żyją dzięki klientom. :)
    (czyli -- dzięki nam!) Wówczas na nowo zaczną o nas zabiegać. :)

    Na razie coś padło bankierom na tak zwany mózg. :)
    I trzeba to przeczekać. :)

    Ogranicz wydatki, ,,zaciśnij pasa'' i przeczekaj. :)
    Za jakiś czas bankierzy pożałują takiego traktowania
    swoich klientów, a żyją nie z dotacji, nie z własnej
    pracy, :) ale z naszych pieniędzy. :)

    Swego czasu, na pewnej zabawie, pewien właściciel pewnej :) firmy
    zauważył całkiem trzeźwo, że nie on płaci swoim pracownikom, ale
    klienci, dlatego pracownicy powinni zabiegać o względy klientów. :)

    -=-

    Ograniczanie wydatków ma swoje dobre strony -- po jakimś czasie zauważasz,
    że do tej pory kupowałeś całe masy rzeczy/przedmiotów, których nie używałeś!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'