  • Data: 2010-03-16 19:34:01
    Temat: Re: Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > A po co majÄ&#65533;wydĹ&#65533;ĹźaÄ&#65533;skoro on przychodzi praktycznie od
    razu, tak jak np
    > w mBanku albo Aliorze.

    Otóz dlatego, że podzielam obawy wyrażane w tym wątku, np.:
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,2.html?group=pl.biz
    nes.banki&tid=1257447&pid=1257493&z=1

    oraz mam własne doświadczenia, m. inn. z SMS-ami wysyłanymi właśnie z mBanku -
    dochodzą mi czasami z opóźnieniem > 2 min.

    Być może wpływ na to ma mój dostawca GSM (taktycznie nie ujawniam go tu, bo z
    innych powodów jest OK).

    Masz farta, że Ci śmiga szybko, bo być może korzystasz z tej samej sieci co
    mBank ?

    Z resztą: w czym trudności by ten czas ważności SMS-a wydłużyć ?