eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrkRe: Polbank - cyrk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!not-for-mail
    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - cyrk
    Date: Thu, 15 Oct 2009 22:12:40 +0000 (UTC)
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 25
    Message-ID: <s...@t...ceti.pl>
    References: <s...@t...ceti.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <h76i83$g3i$1@node1.news.atman.pl> <ubwpkh0n8uiq$.dlg@kojer.kojer>
    <s...@t...ceti.pl>
    <5...@4...net>
    Reply-To: j...@c...pl
    NNTP-Posting-Host: tau.ceti.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: alfa.ceti.pl 1255644760 74017 62.121.128.11 (15 Oct 2009 22:12:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Oct 2009 22:12:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:505511
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 9 Sep 2009 15:40:25 +0200, Imka napisał(a):
    > In <news:slrnhaf9i7.cdi.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:
    >> Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż
    >> zamówiłem - i zamiast przeprosić i przygotować nową prawidłową kartę to
    >> czekają MIESIĄC żeby odpisać mi takie pierdoły? Coś czuję że pożegnam się
    >> z nimi zanim będzie im się chciało rozstrzygnąć - zwłaszcza że dotychczasowe
    >> doświadczenia pokazują że w ogóle nie zamierzają niczego wyjaśniać :)
    > Kibicuję Ci od początku, bo czuję się trochę winna że Ci ten Polbank na
    > myśl podsunęłam ;(
    > I tak porównuję proces załatwiania tych kart - u mnie od wtorku do
    > piątku, dwie wizyty w oddziale (wniosek i odbiór) i DOBRA karta w ręku,
    > u Ciebie jakaś masakra i kabaret z czarnym humorem.

    Nic to, w końcu ruszyłem się do oddziału wypowiedzieć umowę o kartę. Potem
    jadąc zadzwoniłem na infolinię i akurat trafiłem na panią u której
    zamawiałem tego golda (aż taka to rzadkość że mnie zapamiętała czy co? :)
    Sama się zdziwiła że w dokumentach jest wniosek o "komfortową" - ale w
    każdym razie wysłała do mnie kuriera z nowymi papierami, tym razem
    sprawdziłem i we wniosku był zaznaczony gold. Zobaczymy, może pójdzie
    lepiej...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1