  • Data: 2009-12-04 12:23:20
    Temat: Re: Polbank - elektroniczne wyciągi
    Od: spammtrapp <g...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Kois pisze:
    > Tylko po co było robić oddzielny system zamiast dołożyć zakładkę do
    > istniejącego to nie wiem ;). Ja mam tylko KK i raczej zostawie sobie
    > papierowe wyciągi.

    Ja tez tego nie rozumiem, wychodzi mi na to ze nie mieli by miejsca na
    obrazki do logowania :P

    A tak serio to pewnie to ze pierwszy system siedzi na serwerach w Grecji
    a drugi u nas na serwerach w kraju. Pewnie sa to rozwiazania od dwoch
    roznych dostawców, pewnie w roznych technologiach i majac przed soba do
    wyboru spiecie tego w logiczna calosc (logowanie, przekazanie sesji
    etc.) lub udostepnienie osobnych serwisów wybrali to drugie.