eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank formalnościRe: Polbank formalności
  • Data: 2008-06-22 18:32:26
    Temat: Re: Polbank formalności
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kashmiri napisał(a) w wiadomości: ...

    >> Czy wykazują dużą chęć do kserowania dowodu lub paszportu przy
    >> zakładaniu konta?
    >
    >Co za różnica? Zakładasz na słupa?


    Ja nie potrzebuję na słupa tylko na siebie. Niech sobie dane
    z dowodu/paszportu spiszą jak to drzewiej bywało...
    Nie zgadzam się z interpretacją GIODO, że jest to tylko kwestia
    techniczna przechowywania niezbednych danych klienta, bo kseruje
    się dodatkowo np. zdjęcie i podpis. A mój podpis w banku nie
    musi się z tymi z dokumentów zgadzać, więc po co im to?
    Poza tym Polbank oferuje serwis telefoniczny. Jeżeli operatorowi
    do identyfikacji klienta jakoś nie jest potrzebne ksero dowodu
    (przez telefon i tak nie porówna...) to znaczy, że ksero w ogóle
    nie jest niezbędne.

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1