eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank formalnościRe: Polbank formalności
  • Data: 2008-06-22 19:11:22
    Temat: Re: Polbank formalności
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    news:g3m5k6$icb$1@news.onet.pl...
    > kashmiri napisał(a) w wiadomości: ...

    [ciach]
    > Ja nie potrzebuję na słupa tylko na siebie. Niech sobie dane
    > z dowodu/paszportu spiszą jak to drzewiej bywało...
    > Nie zgadzam się z interpretacją GIODO, że jest to tylko kwestia
    > techniczna przechowywania niezbednych danych klienta, bo kseruje
    > się dodatkowo np. zdjęcie i podpis. A mój podpis w banku nie
    > musi się z tymi z dokumentów zgadzać, więc po co im to?
    > Poza tym Polbank oferuje serwis telefoniczny. Jeżeli operatorowi
    > do identyfikacji klienta jakoś nie jest potrzebne ksero dowodu
    > (przez telefon i tak nie porówna...) to znaczy, że ksero w ogóle
    > nie jest niezbędne.


    Niby masz rację, ale - jako menedżer jak mam sprawdzić, że moi podwładni nie
    zakładają kont dla nieistniejących osób? Ksero dokumentu tożsamości to chyba
    nienajgorsze rozwiązanie. No i odpadają wszystkie problemy związane z tym,
    że pracownik źle wpisał dane klienta: w razie reklamacji zawsze można
    sprawdzić bez wzywania klienta do oddziału...

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 23.06.08 15:43 Arek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1