eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank potrafi zakrzywiac czas...Re: Polbank potrafi zakrzywiac czas...
  • X-Received: by 10.49.16.168 with SMTP id h8mr69952qed.2.1389728820974; Tue, 14 Jan
    2014 11:47:00 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.16.168 with SMTP id h8mr69952qed.2.1389728820974; Tue, 14 Jan
    2014 11:47:00 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.85.216.87.MISMATCH!p15no14723835qaj.0!news-out.google.com!gg4ni2779qab.0!n
    ntp.google.com!6no10383492qao.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegro
    ups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 14 Jan 2014 11:47:00 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <lb3vft$2m5$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.22.15.229;
    posting-account=EuQT9QoAAAAVc7yAJqR1Jr0O60akrQGv
    NNTP-Posting-Host: 83.22.15.229
    References: <lb3vft$2m5$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Polbank potrafi zakrzywiac czas...
    From: c...@g...com
    Injection-Date: Tue, 14 Jan 2014 19:47:00 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:599239
    [ ukryj nagłówki ]

    Też dzisiaj mnie kopnął zaszczyt i otrzymałem nową kartę.
    Ale również mi się jej nie udało aktywować bo trwało już przetwarzanie nocne (o
    19:00). Pan twierdził, że normalnie jest od 20:00 ale dzisiaj się zaczęło wyjątkowo
    wcześniej :)

    W grudniu nie udało mi się zapłacić kartą kredytową dużej kwoty za wakacje, przez co
    musiałem przedwcześnie ruszyć lokatę i na tym straciłem (nikt mnie łaskawie nie
    poinformował o problemach ani telefonicznie, ani mailowo, ani SMS, ani wiadomością w
    systemie).
    Gdy chciałem złożyć reklamację to Pani na infolinii zareagowała:
    "ale to już Pana problem i prywatna sprawa"

    A i jeszcze jedno, byłem w oddziale Raiffeisen-Polbanku w sprawie niedziałającej
    karty.
    Wyszedłem z kwitkiem bo:
    "my jesteśmy byłym oddziałem Raiffeisen, musi Pan iść do byłego oddziału Polbanku, bo
    to Polbankowa karta".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1