    From: "waldek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
    Date: Wed, 26 Nov 2008 18:36:11 +0100

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
    news:sh08nt5dofb1$.13uddmne6xtx5$.dlg@40tude.net...
    > Od kilku dni koszystanie z bankowości internetowej mocno zniechęca.
    >
    > Czy u innych Polbankowców jest podobnie?

    Witaj!
    Nie tylko bankowość internetowa działa okropnie od początku i nie ma nadziei
    na poprawę, ale również poziom obsługi w placówkach.woła o pomstę do nieba.
    To niestety zniechęca, ale nie tylko to:
    Oto moje negatywne doświadczenia:
    1. Chciałem zwiększyć dzienny limit przelewów z 5000 przyznawanego domyślnie
    na kilkakrotnie większy. Trzykrotne wizyty w banku nic nie dały. Musiałem
    udać się do banku i dokonać przelewu wypisując druk, ponosząc opłatę. Limitu
    nie zwiększono mimo zapewnień "panienek". Dopiero w innej placówce udało się
    tego dokonać, bo pracownik wiedział jak to zrobić poprawnie.
    2. Na rachunku można utworzyć "Listę Odbiorców" - chodzi o odbiorców
    przelewów. Niestety nie można zlikwidować odbiorcy z listy, choć możliwa
    jest niewielka modyfikacja.
    Tych niedogodności jest napewno wiele więcej.

    Pozdrawiam
    WalDek