  • Data: 2008-07-08 20:15:54
    Temat: Re: Polbank-raty w karcie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    loczek pisze:
    > W dniu 2008-07-08 20:12 krzysztofsf pięknie wystukał/a:

    > Mo że podpowiesz mi coś przy okazji.
    > Termin spłaty karty jest na 15-go, kwota zadłużenia na karcie 400 zł.
    > Przyszedł wyciąg z Pobanku:Zapłać chociaż 30 zł w terminie do 15-go lipca.
    > Jak termin spłaty karty przypada na 15-go, a zapłacę w terminie narazie
    > tylko te 30 zł to co dalej będzie? Co mnie czeka?

    Jesli w tym nie ma rat karty tylko zakupy, to na nastepnym wyciago
    dolicza oprocentowanie za zakupy - czyli za 370 zl liczone od dnia
    kazdego zakupu do dnia naliczenia kolejnego wyciagu - czli za mniej
    wiecej 2 miesiace oprocentowanie w sumie tak z 3% od tej kwoty.
    Lepiej w przeddzien splaty karty skorzystac z limitu debetowego i
    splacic ja w 100% - bo wtedy odsetki licza sie od dnia skorzystania z
    limitu.

    > Druga sprawa:
    > Pisałeś kiedyś, że Polbank wprowadził Ubezpieczenie do Kredytu
    > Bezpiecznego. Poszłam do Oddziału Polbanku wypełnić druczek, że nie chce
    > tego ubezpieczenia, to mi tam powiedzieli, że nie mają jeszcze
    > wytycznych i druczków.
    > Wczoraj dowiedziałam się, że to ubezpieczenie ma wejść dopiero w połowie
    > lipca.
    > Może Ty wiesz coś więcej i podpowiesz?

    Tez nic nie wiem i czekam co dalej.
    W oddziale zapewniali, ze nie uruchomia bez zgody.
    Na stronach nic nie pisza.