  • Data: 2008-07-09 13:08:57
    Temat: Re: Polbank-raty w karcie
    Od: loczek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-07-08 22:15 krzysztofsf napisał/a:

    > Jesli w tym nie ma rat karty tylko zakupy, to na nastepnym wyciagu
    > dolicza oprocentowanie za zakupy - czyli za 370 zl liczone od dnia
    > kazdego zakupu do dnia naliczenia kolejnego wyciagu - czli za mniej
    > wiecej 2 miesiace oprocentowanie w sumie tak z 3% od tej kwoty.
    > Lepiej w przeddzien splaty karty skorzystac z limitu debetowego i
    > splacic ja w 100% - bo wtedy odsetki licza sie od dnia skorzystania z
    > limitu.

    Czy jeśli np. jutro - 10 lipca spłacę kartę i będzie już ona
    zaksięgowana w Polbanku ( będę to widziała na koncie online), to od
    jutra mogę już znowu korzystać z tej karty? Jeszcze sie zastanawiam, czy
    Polbank nie zaksięguje tej spłaty dopiero w dniu 15-go lipca, tj. w
    terminie płatności. Tu jest dylemat.
    A tak w ogóle to i tak pieniądze dopiero będę mogła wpłacić ok, 20-stego.
    Pojadę do oddziału Polbanku i powiem, że albo rezygnuję z karty, albo
    niech mi zmienią termin płatności. Sami mi tą kartę wtrynili, długo z
    niej nie korzystałam, aż wreszcie skorzystałam :-(
    Termin spłaty karty miał być pod koniec m-ca , a teraz mnie zrobili w
    bambuko i zrobili sobie termin płatności bardzo niekorzystny dla mnie.
    Chciałabym tą kartę spłacać w tym czasie, kiedy robię przelewy
    wszystkich innych comiesięcznych płatności.

    > Tez nic nie wiem i czekam co dalej.
    > W oddziale zapewniali, ze nie uruchomia bez zgody.

    Mnie też tak powiedzieli.
    Tylko, że na jakimś pisemku z Polbanku miałam napisane, że rezygnacja z
    ubezpieczenia będzie oznaczała obowiązek zwrócenia kredytu. Nie wiem,
    czy mi się coś nie przywidziało, ale nie chce mi się szukać tych papierków.

    > Na stronach nic nie pisza.

    Też szukałam i nie znalazłam.

    Ewa