    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank-raty w karcie
    Date: Wed, 09 Jul 2008 21:34:10 +0200
    Sender: k...@o...gamma.furrynet.org

    loczek pisze:

    > Czy jeśli np. jutro - 10 lipca spłacę kartę i będzie już ona
    > zaksięgowana w Polbanku ( będę to widziała na koncie online),

    Online to tam nic nie zobaczysz :))) Jesli juz, to lepiej zadzwonic na
    infolinie po szczegoly.

    to od
    > jutra mogę już znowu korzystać z tej karty? Jeszcze sie zastanawiam, czy
    > Polbank nie zaksięguje tej spłaty dopiero w dniu 15-go lipca, tj. w
    > terminie płatności. Tu jest dylemat.

    Moze byc problem - raty chyba (chyba?) ksieguja ostatniego dnia okresu
    rozliczeniowego. Mam spory jak na potrzeby limit i splacam calosc w GP -
    tak wiec nie dowiaduje sie o szczegoly, bo zadluzenie jest na kilka %
    limitu. Ale czy zadluzylas sie na caly limit??? Jesli nie, to mozesz
    spokojnei korzystac z KK w nowym okresie rozliczeniowym, mimo, ze
    platnosci z poprzedniego jeszcze nie splacone.

    > A tak w ogóle to i tak pieniądze dopiero będę mogła wpłacić ok, 20-stego.
    > Pojadę do oddziału Polbanku i powiem, że albo rezygnuję z karty, albo
    > niech mi zmienią termin płatności.

    Citi zmiane daty rozliczenia przyjal mi w polowie cyklu, przedluzajac
    cykl biezacy o kilka dni. Nie wiem jak u nich, ale musisz to zalatwiac
    jak najszybciej - podpisalas umowe, na ktorej masz dzien rozliczeniowy
    na ktory sie zgodzilas

    Sami mi tą kartę wtrynili, długo z
    > niej nie korzystałam, aż wreszcie skorzystałam :-(
    > Termin spłaty karty miał być pod koniec m-ca , a teraz mnie zrobili w
    > bambuko i zrobili sobie termin płatności bardzo niekorzystny dla mnie.

    Sadze, ze nie dogadaliscie sie - na umowie podaja dzien rozliczenia -
    dzien splaty trzeba sobie obliczyc dodajac do niego 26 dni.

    > Chciałabym tą kartę spłacać w tym czasie, kiedy robię przelewy
    > wszystkich innych comiesięcznych płatności.

    Zalatwiaj jak najszybciej, zeby mieli czas przyjac zmiane okresu
    rozliczeniowego.

    > Mnie też tak powiedzieli.
    > Tylko, że na jakimś pisemku z Polbanku miałam napisane, że rezygnacja z
    > ubezpieczenia będzie oznaczała obowiązek zwrócenia kredytu. Nie wiem,
    > czy mi się coś nie przywidziało, ale nie chce mi się szukać tych papierków.

    ja mam ich kredyt jako rezerwowy - lezy i nie korzystam (w BIK nie
    widac). na wypadek jakiegos nieoczekiwanego naglego sporego wydatku.