eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla › Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-11 18:27:53
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "kashmiri" news:hnbbuk$7vo$1@news.onet.pl

    > Ależ skąd. Polcard bardzo dba o swoich klientów!
    > Nieporozumienie wynika z tego, że mylnie zakładasz, iż płacąc w terminalu
    > Polcardu stajesz się klientem Polcardu.

    Po części staje się tym klientem. Polcard dostarcza usługę w wyniku której
    ja jako klient mam możliwość zapłacić za zakupy kartą. W wyniku mojej
    decyzji, że płacę plastikiem zarabia sklep (ma zysk ze sprzedaży towaru -
    pomijam tutaj kwestię prowizji jaką ponosi za przyjęcie mojej karty) oraz
    Polcard, który otrzymuje jakiś tam % od transakcji jakiej dokonałem.
    Gdy nie zapłacę kartą a gotówką Polcard nie zarobi na moich zakupach.
    Klienta w ich systemie nie było, tym samym nie ma % od transakcji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1