  • Data: 2002-12-20 18:32:34
    Temat: Re: Polecenia Zapłaty, Era i Inteligo
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał Witkowski" <m...@t...pl> wrote in message
    news:atvlda$hv$1@news.onet.pl...
    > Witam!!
    >
    > Ostatnio dosc czesto poruszanym tematem na grupie bylo poleceni zaplaty,
    > plusz opisywal swoje perypetie,
    [..............]

    > I co Wy na to?? Co mam dalej robic?? Za wszelkie sugestie bede bardzo
    > wdzieczny.

    proste :))

    do Ery wyślij odcinek PZ przeznaczony dla Wierzyciela,a do Inteligo wyślij
    przeznaczony dla banku

    w obydwu przykładach zaznacz, że wysłałeś tylko jeden odcinek, bo drugi
    osobiście dostarczyłeś drugiej stronie
    :)

    to wszystko - nie powinni robić problemów, a jak już wprowadzą do systemów
    informatycznych to nikt nie będzie patrzył na nazwisko itp
    liczy się numer rachunku i numer płatności (powyższa informacja zostanie
    zweryfikowana w praktyce na początku stycznia, bo dopiero wtedy pierwsze PZ
    u mnie zostanie zrealizowane pomiędzy PKO i PlusGSM - na razie otrzymałem od
    obydwu firm potwierdzenia wprowadzenia zlecenia do systemów informatycznych)

    --
    pozdrawiam
    plusz