eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwPolityka miłości a przysłowia polskie ....Re: Polityka miłości a przysłowia polskie ....
  • Data: 2009-04-19 10:41:30
    Temat: Re: Polityka miłości a przysłowia polskie ....
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > "Czemuś biedny - boś głupi, a czemuś głupi - boś biedny".
    >
    > Właściciele starych aut zapłacą wysoki podatek
    > http://tiny.pl/zrvs
    >
    > " [...] Resort finansów przygotowuje rewolucyjne zmiany w opłatach za
    > samochody - ujawnia "Dziennik".
    >
    > Na biurku ministra Jacka Rostowskiego leżą już założenia do projektu
    > ustawy o podatku ekologicznym, który ma zastąpić akcyzę. Z informacji
    > gazety, która dotarła do tego projektu wynika, że podatek ma być płacony
    > co roku w urzędzie skarbowym lub magistrackim wydziale komunikacyjnym.
    > Zacznie obowiązywać prawdopodobnie od 2010 r.
    >
    > Najwięcej zapłacą kierowcy jeżdżący motoryzacyjnymi starociami: 3 tys. zł
    > za auto sprzed 1992 r. Właściciele pojazdów, których wiek nie przekracza 9
    > lat, zapłacą około 500 zł. Wygrają ci, którzy kupią samochód prosto z
    > salonu, podatek za małolitrażowe auto to zaledwie 100 zł - podaje gazeta.
    > [...]".

    http://www.korespondent.pl/index.php?x=artykul_r1&id
    =6024

    "[...] Zarabiam miesięcznie więcej niż mój samochód jest wart. Jeżdżenie nim
    to był mój taki osobisty bunt przeciwko systemowi w którym lobbyści
    opanowali sprzedawczyków z rządów.
    Mam auto które :
    - ma niezniczszczalny silnik - 3 litry diesel
    - pali 7 litrów na 100 km (wolnossący). 6.2 w trasie
    - jest ultratanie w utrzymaniu

    mówi się, że ten model (mercedes w124) przyspożył sporych kłopotów
    finansowych swojemu koncernowi ... bo o zgrozo ! niemawl wogóle się nie
    psuje..

    i teraz .. mimo że mało pali... mimo że jeżdże nim tylko trasy - jakies 25
    tysięcy rocznie ... to będe płacił kilka razy więcej podatku niż właściciel
    SUV'a z pięciolitrowym silinikiem który robi 200 tys. km rocznie

    i teraz w kolejnej sferze swojego życia nie będe mógł żyć po swojemu ...
    będe musiał - tak jak inni kupić auto najlepiej z gwarancją, z ograniczonym
    przez KE obrotem części zamiennych i takie które jest zaprojektowane tak,
    żeby się rozsypało po okresie amortyzacji

    jeżeli się okaże, że zabytkowe nie są objęte podatkiem.. to kupie jeszcze
    starszego mercedesa [...]".


    --
    Pozdrawiam
    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1