  • Data: 2008-11-06 15:41:58
    Temat: Re: Polscy inwestorzy utopili 15 mln dol. w papierach Lehmana
    Od: "Virck" <....> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message
    news:gev0un$fv4$1@online.de...

    > Bo o to w tym problemie sie rozchodzi.
    > Agenci w pogoni za prowizja nie przedstawiali klientowi czarno na bialym
    > wad i zalet danego rozwiazania, tylko starali sie mu wcisnac dany produkt,
    > upiekszajac dobre strony, i nie wspominajac o tych zlych.

    A skad ty wiesz o tej prowizji dla agenta? Taki agent co sprzedal produkt
    nie musi miec zadnej prowizji a byc na normalnej pensyjce. Papiery dluzne w
    Citibank mozna bylo kupowac u Pani/Pana w kazdym nieomal okienku. Ta sama
    osoba rowniez zakladala lokaty, oferowala kredyty jak tez poprawiala twoje
    dane jak zmieniles numer dowodu osobistego. Ja swoje papiery kupilem swego
    czasu u zwyklego doradcy, ktory mi zalozyl rowniez konto walutowe. Prowizje
    to moze skasowal bank i to tez nie jest w tym konkretnym wypadku pewne, bo
    moze ta prowizja miala byc dopiero z zysku. Nie wiemy jaka to umowa i jak
    byla skonstruowana. Klient przy 700 tys na pewno nie placil zadnej prowizji
    od zakupu. Co nie zmienia jego trudnej sytuacji. I dajcie juz spokoj tym
    znecaniem sie, ze byl glupi i kupil ryzykowne papiery albo, ze go agent
    namowil. Sytuacja byla taka a nie inna i to co sie teraz dzieje to jest
    prawdziwa nauka.