  • Data: 2008-11-06 15:50:53
    Temat: Re: Polscy inwestorzy utopili 15 mln dol. w papierach Lehmana
    Od: "Virck" <....> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz" <M...@p...WYTNIJTOonet.pl> wrote in message
    news:gev2ti$697$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ale jakas odpowiedzialnosc sprzedawcw powinna chyba byc?
    > Strasznie minie wkurza jak w jakimkolwiek sklepie, czy to bank czy RTV,
    > koles nawija jakis tekst i wciska mi chlam. Powinno byc prawo, ze jak sie
    > udowodni sprzedawcy, ze wprowadzil swiadomie klienta w blad, to ponosi za
    > to odpowiedzialnosc.
    >
    > pzdr.
    > Mariusz

    W umowie zakupu papierow dluznych powinno byc uwzglednione ryzyko. Tyle, ze
    te papiery czyta pewnie 5% ludzi....Ten co sprzedal wcale nie musial wiec
    wprowadzac w blad...Skad wiesz, ze nie poinformowal klienta, ze nie sa to
    papiery z gwarantowana wyplacalnoscia 100%? Ludzie lubia ryzyko, sa chciwi i
    zadni ryzykownych zyskow...Sprzedawca poinformowal a klient to zlal cieplym
    moczem i lyknal papiery....