    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Polska A.D. 2009.
    Date: Sun, 03 Jan 2010 14:27:53 +0100

    skippy wrote:

    > Użytkownik "Anatol"

    > A więc co dała reforma Buzka?

    Reforma Buzka została zatrzymana i wykoślawiona przez rząd Millera. Jednym z
    zarzutów do obecnej większości sejmowej jest to, ze produkuje za mało ustaw.
    Pojecie jest takie, ze im więcej ustaw tym jesteśmy szczęśliwsi. Ideałem
    będzie 5 ustaw dziennie codziennie w niedziele i święta również. Na wszystko
    będzie ustawa. Na którym boku spać też. Każdy ma ambicje wszystko zaczynać
    od nowa na własne kopyto. PO próbuje się trochę wyłamać ale zostaje ze
    stemplem niekompetentnych nierobów. Potem Tusk już meldował ile ustaw
    wyprodukowali. Płacimy za tych w sejmie to niech robią te ustawy. Brawo
    logika. Robi się z tego hodowla ludzi według technologi zapisanej przez sejm
    w ustawach.