    From: "olob kowalski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Polska byc glupie ludzie
    Date: Thu, 27 Aug 2009 08:46:46 +0000 (UTC)

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > czesc kowalski, ty pokurczu splodzony przez polska kurwe i
    > przechodzacego mimo rowu
    > zolnierza radzieckiego. Dopiero teraz znalazlem dla ciebie wolna chwile.
    > Zobacz czego juz nie ukradniesz bo sie dostanie lepszym od ciebie:
    > http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?
    ViewItem&item=110428006413&ssPageName=ST
    > RK:MESELX:IT
    >
    > fatso
    hej przedstawicielu "narodu wybranego" słoma z buciorów ci wyłazie hahahahaha
    widać wybrani zostaliście jako nawóz hahahahah
    już ci mówiłem że gdybym na ulicy zauważył te twoje łyżeczki i inne duperele
    to nawet nie zwróciłbym na nie uwagi dla mnie takie duperele są warte mniej
    niż papier toaletowy którym mogę sobie choćby dupę podetrzeć
    tak więc wsadż sobie te swoje widelce w swoją wybraną dupę :) i krzyknij ile
    są one warte
    pozdrawiam