  • Data: 2009-08-27 21:54:42
    Temat: Re: Polska byc glupie ludzie
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fatso pisze:
    > A co do grupy- to ona jest faktycznie moja. Ja tu bylem z max 5 osobami
    > na poczatek.
    > Ja tu wracam- i nie dam jakims polskim oszolomom jak ten "Kowalski" jej
    > zepsuc.
    > _Polska ma przyszlosc ale trzeba walczyc z ciemniactwem.
    >
    > fatso

    Fatso

    To, że ty wraz z Expertem i Piotrem K. byliście pierwszymi na tej grupie
    i ją tworzyliście, to taka sama prawda , jak to , że Polska w roku 1939
    najechała Związek Radziecki :)

    Nie myśl, że metoda wielokrotnego powtarzania kłamstwa przekształci je z
    czasem w prawdę może być skuteczna na i-necie, albowiem "spisane będą
    sprawy i uczynki", a w archiwum grupy są takie daty pierwszych wpisów
    kilku wybranych przypadkowo osób :)

    Ja jak debiutowałem na tej grupie, to była ona już dość liczna i
    najaktywniejszymi jej uczestnikami byli wtedy Dariusz Zmokły i Marcin
    Paprzycki. Oni pewnie też wchodzili już na aktywną grupę, więc nie
    ściemniaj, bo to nie Gazeta Wyborcza. Tu liczą się fakty.

    Co do Kowalskiego, to niestety masz rację...

    Date: Wed, 5 Feb 1997 10:40:08 -0600
    Sender: "THE POLISH COMPUTER SOCIETY (PTI) DISCUSSION LIST PTI-L"
    <P...@P...EDU.PL>
    From: Marcin Paprzycki <P...@U...EDU>