  • Data: 2009-08-27 21:06:42
    Temat: Re: Polska byc glupie ludzie
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    kc wrote:

    > Won stad!

    > To kierujesz chyba do mnie, bo to ja ci nadepnąłem.
    >
    > Adam złożył gazetę, której nadał nazwę "solidarność". Ja, spragniony prawdy,
    > musiałem ją codziennie mieć, wydając ostatnie pieniądze. Prawdy tam nie
    > było. Oszukał mnie. Okradł.
    >
    > Nazywacie nas złodziejami, szmalcownikami, polskimi chujami, a my chyba w to
    > wierzymy, bo nie widzę odzewu na twoje posty.
    >
    > GW ignoruję, ale grupy nie, bo jest nasza, nie twoja.
    >
    > kc

    Adam usilowal faktycznie zagarnac wiedze tajemna o Polsce ale mu nie
    wyszlo. Licencja na oglaszanie prawdy
    sie skonczyla, miejmy nadzieje ze na zawsze. Dlatego ja sam wprawiam w
    szok "zydo"- liberalow piszac ze
    nie tylko popieram wolna, prawicowa mysl Michalkiewicza -ale jeszcze za
    to okazyjnie place.
    A co do grupy- to ona jest faktycznie moja. Ja tu bylem z max 5 osobami
    na poczatek.
    Ja tu wracam- i nie dam jakims polskim oszolomom jak ten "Kowalski" jej
    zepsuc.
    _Polska ma przyszlosc ale trzeba walczyc z ciemniactwem.

    fatso