  • Data: 2007-03-27 14:57:46
    Temat: Re: Polskie banki
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek Wiśniewski"
    news:1174992608.238946.32660@b75g2000hsg.googlegroup
    s.com

    > Brzmi to troche jak prowokacja, bo jednoznacznie wiazesz
    > polskosc z niezaleznoscia od zagranicznych podmiotow.

    Może Ty reprezentujesz pogląd, że wszystko co polskie jest do dupy i należy
    to za wszelką cenę zniszczyć bądź sprzedać za śmiesznie pieniądze. Prawda
    jest jednak taka, że każdy szanujący się kraj w pewnych sektorach gospodarki
    powinien pozostać niezależny od m. in. kapitału zagranicznego. I nie mam
    tutaj na myśli nacjonalizacji pewnych przedsiębiorstw ale stricte
    patryiotyczne podejście do gospodarki i przeświadczenie, że my też umiemy
    robić dobry biznes i czerpać z takiej działalności korzyści.