  • Data: 2007-03-27 15:53:31
    Temat: Re: Polskie banki
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Telly Savalas napisał(a) w wiadomości: ...

    >Mam rozumieć, że zaliczasz się właśnie do językoznawców?

    Nie, ale czasem ich warto posłuchać. Zamiast np. dziennikarskiego bełkotu.

    >I tutaj wychodzi u ciebie brak umiejętności czytania ze zrozumieniem. Jak
    >byś wrócił sobie do mojego pierwszego postu w tym wątku zauważył byś, że
    >określiłem na czym polega wg. mnie owa "polskość".

    Ależ przeczytałem Twoje określenie. Nie musi mi się podobać.
    Dodałem też inne... Nie muszą się Tobie podobać.

    >A może po prostu Arek z problemami - problemami, które go najzwyczajniej
    >przerastają i w związku z tym musi on gdzieś dać upust swoim negatywnym
    >emocjom.

    Daruję Ci Twoją złośliwość.
    Tak, mam problemy z przekonaniem niektórych bankowców żeby odczepili
    się od "stałego zameldowania" w dowodzie. Pytam dlaczego nie chcą mi
    zmienić na tymczasowy adres, nawet gdy się ze stałego się wymelduję
    (czyli w dowodzie adres nieważny). "Co z tego że nieważny ale zgodny
    z dowodem". Ale w dowodzie też nieważny (stary dowód, niedługo
    wynieniam) i będzie to niezgodne z prawdą... "Ale zgodne z dowodem!"
    Ostatnio tak było w polskim (jak wolisz włoskim) banku, gdzie pracują
    Polacy a prezesem jest były premier RP. Nie potrafiono mi wyjaśnić
    czy to wewnętrzne przepisy banku czy jakieś wyższe.
    Jak mi się nie znudzi badanie banków na tę okoliczność to może opiszę
    na grupie.

    (dziś spokojniejszy) Arek