  • Data: 2005-03-03 13:10:57
    Temat: Re: Pomocy
    Od: "onet" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Remigiusz Babicz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d071oj$rfp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Poniżej masz kod funkcji w C# - możesz przerobić.
    > Nie są zbyt piękne, ale działają.
    >
    > reik
    >
    > public static bool CheckIBANPL(string a_strValue)
    > {
    dzięki ale ten programik sprawdza poprawnośc numeru z tym nie ma problemu
    ale jak uzyskać numer mając jedynie poprawne 8 znaków określających bank
    czyli nie mam 16 znaków rachunku i nie mam liczby kontrolnej.
    Mogę sobie losować te 16 numerków ale jak obliczyć sumę kontrolną ??
    Też mogę sobie losować i potem sprawdzać czy akurat trafiłem ale ......

    Pozdrowienia