  • Data: 2002-07-05 08:23:12
    Temat: Re: Pomylilem nr konta, co teraz ?
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobry wieczor
    > Mam troche moze glopie pytanie ale zaryzykuje.
    > Czy jesli pomylilem sie w numerze konta przy wykonywaniu przelewu z mBanku do
    > pkobp to taki przelew zostanie cofniety do mnie i ew w jakim czasie to
    nastapi.
    > Pozostale dane byly wpisane prawidlowo (nazwisko  imie adres).
    > Pozdrawiam
    > Mariusz
    >
    > --

    Witam,

    też miałem taki przypadek.
    Jeżeli poszło automatem i takie konto przez przypadek istnieje to nie muszą się
    sami pokapować, że nr rachunku i nazwa konta się niezgadzają. Jeżeli to jest
    konto firmowe to powinno się samo wyjaśnić jako środki niewiadomego pochodzenia.

    Ja dostałem w oddziale telefon do pewnej pani w PKO, która odkręciła wszystko,
    tylko prosiła mnie o faks tłumaczący moją pomyłkę. Wszystko poprawiono w ciągu
    jednego dnia.

    pozdrawiam

    Krzysiek