    From: robson <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pomylilem sie
    Date: Wed, 14 Jan 2009 12:01:13 -0800 (PST)

    On 14 Sty, 20:51, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Czekamy z utesknieniem na Twoje prognozy.
    >
    > D.

    -----------------------

    W mojej wypowiedzi nie było żadnych złośliwości. Coraz częściej
    wypominasz ludziom, którzy wg Ciebie naskakują na Twoje prognozy. To
    dobrze, że jest ktoś konkretny na grupie, kto potrafi określić
    kierunek na przyszłość. Nie zawsze to wychodzi, ale był ktoś taki, kto
    w 100% trafia? Jeśli chodzi o moje prognozy to jest jedna, ale widzę,
    że nie zapisałeś. Niestety walnąłem kulą w płot. Nie podaję dalszych
    prognoz, gdyż jestem w tym za cienki. Mam nadzieję, że w końcu się
    nauczę bardziej przewidywać.
    Jestem dziś po ważnych dla mnie egzaminach (nie studenckich) i nie mam
    ochoty na zwady.

    Pozdro
    Robson mam ochoty