  • Data: 2014-01-29 12:30:42
    Temat: Re: Portugalia
    Od: tyna <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pytanie czy mam sobie zostawić PKO bp czy założyć inne, ale na to konto będzie szło
    stypendium. Nie umiałam jej poradzić. Mogę prosić o jakieś podpowiedzi?

    Witam!
    Ja jestem tą studentką, której temat został tutaj poruszony. :)
    Właściwie to całe stypendium wpłynęło już na moje konto (PKO BP)w złotych.
    Zastanawiałam się czy lepiej jest założyć sobie przed wyjazdem jakieś
    nowe-korzystniejsze konto w innym banku i przelać na nie całe stypendium czy bardziej
    będzie się opłacało założyć coś na miejscu.
    Jestem zielona w temacie bankowości :)

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi!