  • Data: 2008-10-10 18:23:03
    Temat: Re: Potencjalne problemy z plynnoscia BRE
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

    > Poniewaz 4 wrzesnia z wielka pompa zostal ogloszony poczatek wydawania
    > kart kredytowych VP przez mBank, a do tej pory nie zostala wydana
    O ile wiem to została.

    [...]

    3. mbank ma problemy organizacyjne, nie spodziewali się takiego
    zainteresowania tymi kartami, tudzież wnioski są obrabiane w
    tej samej kolejce co reszta.

    > Czy ktos lepiej zorientowany moglby sie wypowiedziec, czy ktoras z
    > tych roboczych hipotez moze miec cos wspolnego z rzeczywistoscia? W
    > szczegolnosci nie wiem, czy Visa Int. moze w ogole odmowic
    > przydzielenia BIN, czy tez bank placi, a Visa dac musi.

    O ile wiem (choć mogę się mylić) To _najpierw_ powinni mieć BIN, a później
    coś wydawać.

    > Faktem jest, ze polska historia kart nie zna innego przypadku takiego
    > falstartu, przynajmniej od kiedy sie tym interesuje, czyli od okolo
    > 2001 roku.

    Kart może nie. Ale parę wpadek polskie banki zaliczyły (choćby połączenie
    Handlobanku z Citi)

    > marekz

    KJ