    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Potencjalne problemy z plynnoscia BRE
    Date: Sat, 11 Oct 2008 10:12:03 +0200

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości
    news:gcollp.27o.1@slaszyszCIACHTO.list.pl...

    > Ale co ma piernik do wiatraka? VISA - o ile mi wiadomo - nie sponsoruje
    > limitów
    > kredytowych na kartach. :)

    Przypuszczam, że Visie przynajmniej do pewnego stopnia zależy na
    wiarygodności wystawców kart z jej logiem. Przypuszczalnie gdybym to ja miał
    taki kaprys i chciał kupic od Visy BIN na karty platynowe, jest pewne
    prawdopodobieństwo, że mogłaby mi nie chcieć sprzedać albo by ustaliła
    zaporową cenę lub też pojawiłyby się nieczekiwane problemy natury formalnej,
    takie, żeby się ta sprzedaż zaczęła przeciągać w czasie. Mógłbym bowiem nie
    okazać się dostatecznie wiarygodny jako emitent takich kart. Podobne
    zjawisko mogło zajść w przypadku BRE.

    Jeśli jednak choć jedna taka karta została już realnie wydana, powyższa
    koncepcja nie ma naturalnie sensu praktycznego. Jak na razie nie znam
    takiego przypadku, wszyscy którzy złożyli wnioski, a których znam, czekają.

    marekz