  • Data: 2009-01-13 17:38:30
    Temat: Re: Powiadomienie o zaleganiu z platnoscia u Lukasa
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Jan 2009 13:12:52 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Użytkownik "adp" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Swoja droga nasuwa sie inne pytanie, czy ten przepis nie dotyczy tez
    > terminow splat kart kredytowych i kredytow ratalnych? Co, jesli termin
    > wypada w niedziele? Czy nie wystarczy splacic w poniedzialek? Pytam
    > teoretycznie, bo z praktyki to banki tego nie uznaja (chyba).
    >
    > Praktyka jest taka, że gdy normalnie obliczony termin przypadłby w
    > sobotę albo niedzielę, wszystkie normalne banki przesuwają go na
    > poniedziałek i tak to od razu jest prezentowane na zestawieniu
    > transakcji.
    >
    > "Chlubnym" znanym mi wyjątkiem jest tutaj Millennium. Niewykluczone, że
> [...]

    Eurobank w przypadku gdy zakładany dzień spłaty przypada w dzień wolny od
    pracy przesuwa datę spłaty raty na pierwszy dzień roboczy _przed_
    normalnym terminem spłaty - jest to jasno ujęte w harmonogramie spłat,
    ale jak ktoś zapomni może mieć mały problem.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik