eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPożegnanie z Inteligo, czyli jak Inteligo zachęca klientów do przejścia do mBankuRe: Pożegnanie z Inteligo, czyli jak In teligo zachęca klientów do przejścia do mBanku
  • Data: 2007-06-19 13:04:13
    Temat: Re: Pożegnanie z Inteligo, czyli jak In teligo zachęca klientów do przejścia do mBanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od prawie 6 lat mam konto w Inteligo. Co miesiąc trafia tam ładnych parę
    >
    > tysięcy złotych, robię dużo przelewów, korzystam z debetu, usług
    > dodatkowych (sms), itd, itp.

    > Okazało się jednak, że nie mam ŻADNEJ możliwości aby dostać kartę
    > kredytową w Inteligo, nawet z minimalnym limitem kredytowym. Dlaczego?
    > Otóż dlatego, że... od półtora roku jestem dyrektorem i członkiem
    > zarządu w jednej z firm z branży IT.
    >
    > --
    > Michal J

    skoro jestes dyrektorem lub innym prezesem to nie rozumiem dlaczego chcesz
    korzystac z najtanszego banku, w ktorym obsluga pozostawia wiele do
    zyczenia?

    nie lepiej zainwestowac te kilka pln miesiecznie i zalozyc konto w lepszym
    banku np. w Multi? prawie to samo, a masz do dyspozycji jeszcze placowki...

    poza tym sa jeszcze inne banki, ktore z radoscia otworza konto, na ktore
    beda wplywac niemale dyrektorskie pieniadze

    pozdr.
    RobertS