  • Data: 2003-07-17 06:52:52
    Temat: Re: Pożegnanie z LG Net
    Od: "Krab" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na razie zauważyłem, że po zalogowaniu zrobił się aktywny link "Wnioski".
    > Gdy się w niego kliknie możemy dotrzeć do "Wniosku o zamknięcie rachunku
    LG
    > Net" oraz do "Wniosku o otwarcie rachunku Nordea" :-(
    > Chyba są bardzo naiwni.

    z wniosku o zamkniecie konta w lg - chyba ! trzeba skorzystac, dla
    unikniecia klopotliwych reklamacji w przyszlosci
    gdyby bylo pewne ze nastepuje likwidacja kont lg - to mozna by sobie darowac
    (bo byla by to zmiana regulaminu i bank musialby przyslac pismo w tej
    sprawie), ale oni moga dokonac adaptacji tak aby regulamin nie ulegal
    zmianie i po protu zaczac pobierac oplaty