  • Data: 2014-02-02 19:44:31
    Temat: Re: Pozew zbiorowy przeciw Millenium (kredyty we Frabnkach)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 52ee2220$0$2205$6...@n...neostrada.pl

    > Nie tylko. Zdolność kredytowa dla franka była potrzebna mniejsza.
    > Niektórzy nigdy by nie dostali kredytu w złotówkach.

    Ale z góry założono, że ,,gdyby coś'' -- bank przeliczy to wszystko ponownie...
    Na co dzień wiemy o tym, że nie każdy jest święty w 100% -- a jednak ludzie
    uznali, że banki (zazwyczaj ukorzenione daleko stąd) będą kochały swoich klientów.

    > Wiem... Można wynajmować i żyć. Teraz też już dopuszczam taką możliwość ale w
    tamtym kresie absolutnie NIE.

    > Sam mam kredyt we frankach na część mieszkania oczywiście ;-) i uważam że to był
    bardzo dobry wybór. Bo zaoszczędziłem na
    > dojazdach do pracy i czasie a czas to pieniądz.

    IMO -- jeśli ktoś tak mierzy wartość tego co ma, niekoniecznie narzeka.
    A jeśli ktoś kupił samochód czy mieszkanie tylko dlatego, aby zarobić
    na kursowaniu wartości -- mógł stracić...

    > Nie potrzeba mi pomocy w spłacaniu bo sobie poradzę.

    > Nie podoba mi się jednak ciągłe nadużywanie dominującej roli banku w umowach i
    każde przywalenie po łapach pazernym bankowym
    > mendom posługujących się socjotechniką będę uważał za jak najbardziej słuszne

    Walenie na oślep nie jest dobrym rozwiązaniem.
    W szczególności okładanie batem dobrego konia
    z piosenki Młynarskiego jest IMO złym rozwiązaniem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'