  • Data: 2010-12-22 07:36:31
    Temat: Re: Pozew zbiorowy przeciwko BRE (mBank i Multi) zlozony
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ierand$hmp$...@h...amsnet.pl...

> [...]
    lozyli-pozew-przeciwko-BRE.html

    > "Z kolei zaangażowanie rzecznika konsumentów zwolniło ich z konieczności
    > uiszczenia wpisu sądowego. Musieli jednak wyłożyć na wynagrodzenie za
    > prowadzenie sprawy po 1000 zł (plus VAT) i 45 zł na opłaty."
    >
    > PO 1000 od osoby, czyli 776000zl+vat?

    Bez jaj, aż taka suma? Przecież to miał być pozew tylko o stwierdzenie
    odpowiedzialności odszkodowawczej banku. Jeśli rzeczywiście znalazło się 776
    Wpłacających jakiejś kancelarii takie kwoty, to w sumie jakoś mi ich od razu
    mniej szkoda, bo chyba coś z nimi nie do końca tak. Ale to chyba jest jednak
    pomyłka dziennikarza. :)