    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Poziom życia Polaków musi sie obniżyć
    Date: Sun, 13 Nov 2011 16:41:59 +0100

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 15:44:49 +0100, totus napisał(a):

    > Może by zacząć od dyskusji nad zasadnością samego zezwolenia na budowę.
    > Dobrze by było jeszcze raz udowodnić zasadność istnienia dowodów osobistych,
    > wynalazek Hansa Franka, który tak przypadł do gustu następnemu rządowi na
    > tych terenach.

    Też jestem za. Niech każdy buduje sobie co chce, z czego chce i jak chce.
    Może nawet robić to z krowich placków, byle na własnej ziemi. Nic mi do
    tego.
    Nie wiedziałem że idea dowodu pochodzi od Hansa F.

    > Skupianie się nad redukcją urzędników przy niezmienionej odpowiedzialności
    > państwa jest zupełnie bez sensu. Należy zacząć od przejrzenia konkretnych
    > odpowiedzialności i zadań jakie państwo wzięło na siebie. Ale i tak to nic
    > nie da bo root tu dobrze udowodnił, że gdy się zwolni 10 czy 100 czy 1000
    > urzędników to reszta obywateli umrze z głodu.

    >Raz zatrudniony urzędnik nie
    > może być zwolniony bo on daje ożywczy impuls popytowy, główny czynnik
    > rozwoju i dobrobytu. Do nieba trafimy gdy wszyscy będziemy urzędnikami
    > państwowymi.

    Manipulujesz az miło. Piszę kilka lub kilkanaście tysięcy ty robisz z tego
    10 albo 1 tysiąc. Ostatnio słyszałem o redukcji o 20tysiecy. To pikuś. I
    tak powyżej stu mało kto w tym kraju potrafi liczyć, a przynajmniej wesoło
    jest.