  • Data: 2011-11-13 18:40:52
    Temat: Re: Poziom życia Polaków musi sie obniżyć [bo kapitalizm kosztuje?]
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "skippy" <s...@o...eu> pisze:
    > Użytkownik "Anatol" <c...@u...pl> napisał w wiadomości

    > W niekrwiożerczym PRLu państwo okradało obywateli w prosty sposób, za
    > pracę nie płacono.
    > Dzięki temu byle gdzie poza granicami komuny można było za miesięczną
    > pensję kupić g. na patyku.
    > Tyle samo można było kupić za emeryturę, więc nic dziwnego że
    > zabierały one mniej % PKB.

    Ja się z taką lubością bawisz w demagogie to proszę bardzo:
    To ile procent "długów Gierka" liczy dzisiejsze zadłużenie RP3
    przeliczone na dolary i co ile kolejnych lat RP3 zaciąg tyle co Gierek
    przez całe swoje rządy?

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Życie to ciężka i smutna sprawa.