eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPraktyki Commercial Union wobec klientow › Re: Praktyki Commercial Union wobec klientow
  • Data: 2006-08-02 15:33:47
    Temat: Re: Praktyki Commercial Union wobec klientow
    Od: "dran" <j...@e...ii.uj.edu.pl.tousun> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> wrote in message
    news:44d0aee8$1@news.home.net.pl...
    > Trzeba było NAJPIERW poradzić się prawnika, bo teraz CU może cię ciągać za
    > "narażenie na utratę" i "ujawnienie danych". Poza tym na nich działa co
    > najwyżej pismo zawiadamiające o skierowaniu sprawy do sądu, reszta to
    > strata czasu i nerwów
    >
    > T.

    Czekaj, za narażenie na utratę czego? Potencjalnych klientów?
    Jak na razie to klient ich został narażony na utratę pieniędzy - ile?
    Zapewne można to dokładnie wyliczyć.
    Chwilka, jakich danych?? Ujawnił swoje - do czego zresztą ma prawo.
    Opisał swoją przygodę z CU, dla mnie ujawniając swoje dane tylko to
    uwiarygodnił.
    W takiej sytuacji CU powinno grzecznie się pokajać bo oni zawalili.
    Jak mi Kredyt Bank wyciał numer to byli bardzo grzeczni, grzecznie przyznali
    się do winy, i wspólnie jakoś naprawiliśmy
    ich błąd - przez co nadal jestem ich klientem. Nie było mowy o olewce.
    Jeśli by jeszcze wyskoczyli ze sprawą przeciwko - to od takiej firmy to już
    naprawde trzeba by uciekać.
    Popełnili błąd - "nie waż się poskarżyć bo Ci jeszcze dokopiemy", dobre
    sobie.

    JD


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1