eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPraktyki Commercial Union wobec klientow › Re: Praktyki Commercial Union wobec klientow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "dran" <j...@e...ii.uj.edu.pl.tousun>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Praktyki Commercial Union wobec klientow
    Date: Wed, 2 Aug 2006 17:33:47 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <eaqgsi$ore$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <4...@f...edu.pl> <44d0aee8$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: host174-81.crowley.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1154533074 25454 62.89.81.174 (2 Aug 2006 15:37:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Aug 2006 15:37:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:392593
    [ ukryj nagłówki ]


    "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> wrote in message
    news:44d0aee8$1@news.home.net.pl...
    > Trzeba było NAJPIERW poradzić się prawnika, bo teraz CU może cię ciągać za
    > "narażenie na utratę" i "ujawnienie danych". Poza tym na nich działa co
    > najwyżej pismo zawiadamiające o skierowaniu sprawy do sądu, reszta to
    > strata czasu i nerwów
    >
    > T.

    Czekaj, za narażenie na utratę czego? Potencjalnych klientów?
    Jak na razie to klient ich został narażony na utratę pieniędzy - ile?
    Zapewne można to dokładnie wyliczyć.
    Chwilka, jakich danych?? Ujawnił swoje - do czego zresztą ma prawo.
    Opisał swoją przygodę z CU, dla mnie ujawniając swoje dane tylko to
    uwiarygodnił.
    W takiej sytuacji CU powinno grzecznie się pokajać bo oni zawalili.
    Jak mi Kredyt Bank wyciał numer to byli bardzo grzeczni, grzecznie przyznali
    się do winy, i wspólnie jakoś naprawiliśmy
    ich błąd - przez co nadal jestem ich klientem. Nie było mowy o olewce.
    Jeśli by jeszcze wyskoczyli ze sprawą przeciwko - to od takiej firmy to już
    naprawde trzeba by uciekać.
    Popełnili błąd - "nie waż się poskarżyć bo Ci jeszcze dokopiemy", dobre
    sobie.

    JD


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1