eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrawdziwy grzech mbanku › Re: Prawdziwy grzech mbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.man.poznan.pl!news-f
    ra1.dfn.de!eusc.inter.net!easynews.net!newsfeed3.easynews.net!195.40.0.165.MISM
    ATCH!easynet-monga!easynet.net!news-out.cwix.com!newsfeed.cwix.com!nsnmpen1-lo.
    nuria.telefonica-data.net!nsnmrro2-lo.nuria.telefonica-data.net!not-for-mail
    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prawdziwy grzech mbanku
    Date: Sat, 31 Jan 2004 11:24:18 +0100
    Organization: -
    Lines: 31
    Message-ID: <e...@4...com>
    References: <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 1.red-81-35-52.pooles.rima-tde.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nsnmrro2-gest.nuria.telefonica-data.net 1075544656 29610 81.35.52.1 (31 Jan
    2004 10:24:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...nuria.telefonica-data.net
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Jan 2004 10:24:16 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:282031
    [ ukryj nagłówki ]

    >Ja mam konto i w mbanku i w inteligo i nie mam nic przeciwko placeniu za
    >jakosc, ale w/w brudne chwyty sa moim zdaniem ZDECYDOWANIE PONIZEJ PASA... I
    >wiem, ze w reklamy marketingowe nie powinno sie wierzyc "jak leci", ale z
    >drugiej strony takie taktyki sa naprawde niegodne porzadnej i markowej firmy...

    MBank to bylo cos wiecej niz same reklamy, mBank stworzyl nowa jakosc w
    stosunkach ze swoimi klientami.
    Kto jeszcze pamieta spotkania w pubach jakie organizowal mBank?
    Gdy odbylo sie pierwsze takie spotkanie mBank wyroznil grono osob z grupy p.b.b
    wreczajac im w prezencie imienne, dzialajace zlote karty VE oraz oprowadzajac
    na wycieczke po mBanku i BRE Banku, mozna bylo porozmawiac z mlinkami w pracy,
    z kierownikami poszczegolnych dzialow, jak i z samym prezesem, obejrzec na
    mlinkowni oprawione w ramki i powieszone na scianach wypowiedzi z grupy p.b.b
    na temat mBanku, a nawet bawiono sie dzwoniac z komorki do mBanku i obserwujac
    na sali, ktora mlinka odbierze telefon, na koniec mozna bylo sobie obejrzec
    panorame miasta z dachu biurowca BRE Banku.
    A pozniej spotkanie w pubie, na ktore mogl przybyc kazdy kto tylko informacje o
    tym przeczytal na p.b.b. Wszystko oczywiscie na koszt mBank, piwo, inne trunki
    i przekaski.
    Czy jakikolwiek inny bank umozliwil kiedykolwiek dowolnem klientowi z ulicy
    przyjscie do pubu i porozmawianie z prezesem banku przy piwie na dowolny temat?
    A tu mozna bylo. Wiec jak ktos chrzani o tym, ze to byl tylko zwykly bank,
    ktorego nic nie roznilo od innych, wiec o co teraz ten krzyk, to nie zna
    historii mBanku i relacji jaka wytworzyl ze swoimi klientami. To wlasnie
    podczas tego pierwszego spotkania w pubie zaproponowano powstanie mRady.
    Oczywiscie to byl sprytny marketing i kazdy zdawal sobie z tego sprawe, ale
    jednak zaden inny bank nie zdobyl sie na taki gestt, wiec taki gest doceniano.
    O tym wszystkim mozna poczytac w archiwum p.b.b z 2001 r., sa tam tez linki do
    fotografii z tych spotkan, moze jeszcze dzialaja?

    dn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1