  • Data: 2004-09-21 10:33:40
    Temat: Re: Prawo Bankowe
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol" <"lobo_(usun_to) wrote:

    > zabawne też nie mam - nawet sprawdziłem w sejmowych i ustawa prawo
    > bankowe tekst jednolity mająca status -obowiązująca- nie posiada art
    > 50 p3 :)

    sprawdzilem jeszcze raz - 1 kwietnia weszła zmiana (Dz.U. z 2004 r. Nr 91, poz.
    870.)
    i 3 rodzial zmienil sie bardzo.
    Faktycznie powyzszego zapisu juz nie ma a Art 50 ma 2 punkty
    Bank ma możliwość w regulaminie zostawic stare brzemienie bo teraz zapis jest
    taki:
    "1. Posiadacz rachunku bankowego dysponuje swobodnie środkami pieniężnymi
    zgromadzonymi na rachunku. W umowie z bankiem mogą być zawarte postanowienia
    ograniczające swobodę dysponowania tymi środkami."

    *** blad ***