  • Data: 2010-08-06 07:09:10
    Temat: Re: Premia Alior cd...
    Od: Michal <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2010 01:47, ToRo999 pisze:

    > "wyplata" vs "wplata". Byłem przekonany, że wystarczy mieć wpływ o
    > odpowiedniej kwocie a nie odpowiednim tytule... Także dla mnie już po
    > promocji, a zaprosiłem 4 osoby. Zamykam konto jak tylko będę mógł.

    A było przeczytać regulamin- z kontekstu wnioskuje że to żadna "wypłata"
    nie była tylko własne przelewy, więc i tak Ci poszli "na rękę" dając 50zł.
    Przyznaj szczerze, że jakbyś faktycznie tam przelewał wynagrodzenie od
    pracodawcy to problemu by nie było i promocje mógłbyś "dociągnąć" do
    końca. Chyba, że przelewaleś z własnego firmowego- no to było pilnować
    tytułów wpłat.

    Michał