eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrestiż w BZWBK za darmo, czy warto?Re: Prestiż w BZWBK za darmo, czy warto?
  • Date: Wed, 09 Dec 2009 18:18:31 +0100
    From: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>
    Reply-To: s...@C...list.pl
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.5 (Windows/20070716) Hamster/2.1.0.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prestiż w BZWBK za darmo, czy warto?
    References: <hfo298$ce5$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <hfo298$ce5$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 79.173.2.14
    Message-ID: <4b1fdbfa$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1260379130 79.173.2.14 (9 Dec 2009 18:18:50 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 31
    X-Authenticated-User: slaszysz.list
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:511559
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2009-12-09 12:39, Użytkownik Stiwi napisał:

    > W WBK z kolei korzystam z darmowego konta w EUR i karty MC za 10 EUR rocznie. WBK
    jak widzę
    > jest fajnym połączeniem marmurka z dużą ilością oddziałów z internetowym bankiem.
    Niektóre
    > rzeczy co prawda "biją po oczach" niesamowicie:
    > - Z jednej strony super nowoczesny bank idący z duchem czasu i produktami dla
    klientów, którzy
    > mieszkają za granicą. Z drugiej strony brak możliwości zmiany adresu do
    korespondencji zdalnie!
    > - BZWBK24 infolinia to jakaś porażka max, te kobitki to tam nic nie mogą, ani nic
    nie widzą
    > ("przepraszam, ale nie mamy wglądu w rachunki, musi Pan iśc do oddziału").
    Dzwoniłem tam 3 razy
    > w 3 różnych sprawach, za każdym nie udało mi się nic załatwić. Czasem tak sobie
    myślę, że jakby mi
    > ukradli kartę i przyszłoby mi anulować lub reklamować jakąś transakcję, to aż
    strach tam dzwonić...

    W BZWBK mało rzeczy możesz załatwić w serwisie internetowym:
    - brak możliwości ustawiania limitów transakcyjnych na karcie (tylko w oddziale)
    - brak możliwości ustawiania limitów na przelewy (tylko w oddziale, bo
    wymaga to aneksu do umowy o dostęp przez internet - sic!). Jak wykorzystasz
    w danym dniu limit, to choćbyś na głowie stanął to przelewu nie wykonasz.
    - niemożność wyłączenia ubezpieczenia karty (a włączyć można - ciekawe, co?).

    Poza tym parę upierdliwości, jak wiszące blokady pomimo, że transakcja
    kartowa pojawiła się już w historii rachunku, wykonywanie zlecenia stałego
    dokładnie w ustalony dzień pomimo, że jest to dzień wolny (zamiast wyboru
    dzień przed/dzień po).

    Ponadto tylko 5 kodów SMS-owych jest bezpłatnych w miesiącu.

    --
    Sławomir Szyszło
    Primus inter FAQires & Grand Inquisitor no.0 of pl.comp.bazy-danych
    FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
    Archiwum http://groups.google.com/groups?group=pl.comp.bazy-d
    anych

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1