  • Data: 2008-01-06 00:04:10
    Temat: Re: Próba kupna w sklepie internetowym.
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > ..czyli jak na przypadkowy błąd oprogramowania to za często im się to
    > zdarza
    >
    > Moim zdaniem sprawa dla sądu jak byk

    Dopiero teraz zauważyłem, że są kolejne 2 strony tego artykułu... ;))
    Ale niestety wynika z nich, że nie mam szans.
    Bo nie mam potwierdzenia przyjęcia oferty...
    Tzn. miałem na www po złożeniu zamówienia. Niestety później ktoś dopisał na
    niej "Cena na stonie jest błędna z powodu błędu systemu. Zamówienie zostało
    anulowane. Za utrudnienia przepraszamy."
    Mój błąd, że nie zrobiłem zrzutu ekranu wówczas, choć nie wiem czy dla sądu
    jest to jakikolwiek dowód...
    Ale nic to, będę dalej bawił się w wyławianie ciekawych ofert... ;)

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy