  • Data: 2008-01-06 08:14:18
    Temat: Re: Próba kupna w sklepie internetowym.
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > No to chyba doszliśmy do sedna. Dobrze wiesz, że z ofertą jest coś nie
    > tak,
    > ale celowo próbujesz wykorzystać czyjś błąd.

    Uważasz, że około 50% przecena jest czymś tak niezwykłym?
    Poproś opiekuna, by wyszedł Tobą na spacer i idźcie się przejść do jakiegoś
    sklepu...
    Możesz doznać szoku, że da się różne towary kupić za połowę ceny...

    Dodatkowo, gdybyś był trochę zorientowany w sklepach internetowych ze
    sprzętem komputerowym, to wiedziałbyś, że Komputronik jest jednym z
    najdroższych, więc 50% przecena towaru oznacza, że jest on wówczas
    atrakcyjny na tle najtańszych sklepów - widziałem tego Corsair'a wówczas po
    około 160-170PLN w innych sklepach...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy